Micu.


mi-am tăiat 
mâinile cu
scoici.

şi nu,

nu ţi-am
căutat
perle.

îmi provoc
durere,

pentru că
  mi-e frică. 

de aşa multă
fericire.
___

poartă-mi
săruturile
ca pe o 
diademă.

poetul,

doar atât,
poate să-ţi
ofere.
___

el uneşte
 stelele 
între ele 
 cu degetele. 

şi îşi 
închipuie,

alunelele 
de pe a ta
 piele. 
____

nu caut 
avantajele şi
dezavantajele.

 nu-mi pasă
ce spun
 toate 
 gurile.

nu prea fac
curăţenie,

ca să îţi
păstrez
 amprentele.

în camerele
inimii.
___

el nu pune
dragostea
 în ghilimele.

în loc de
 Tatăl Nostru,

îţi repetă
Numele.

roşul 
obrajilor 
tăi,
îi dă 
 putere. 

el melomanul,
tu muzică.
___

n-am de gând
să arunc în
fântâni,
monede.

să le rog,
să te apere.

de găleţile
goale,

de pisicile
negre.

am să o
fac eu,
fără 
rezerve.

şi dacă
e nevoie,

dacă
trebuie,

cu pumnii,

nu cu 
poeme.
___

îi place să
 te dezmierde.

să te
fumeze.

ştie,
că poţi 
dăuna.

fără tine,
mi-aş pierde
nervii.

 fără tine, 
de ce aş 
respira? 
___

ești prima
 mea iubire.

şi ultima.