Personaje din benzi desenate.


    Eu și Tu, doi pești într-o sticlă de plastic, încercăm din răsputeri să rostim ultimele cuvinte... sau primele. Îmbracă-te în solzii mei, iubito. Azi avem la cină cârlige de undiță. Cheia de la lacătul ruginit ce ne ține în colivie, e pierdută prin toate buzunarele. Eu și Tu, păsări prădătoare îmbrățișate de gratii, i-a aripile mele, ale tale-s frânte. Suntem flori vătămate și degerate, în colț plantate, cu mâinile ridicate, pentru că nu dezvăluim taina pe care fiecare din voi o cunoaște. Noi, îndrăgostiți condamnați la moarte prin electrocutare, pentru deficiențe mentale, de oameni care nu știu ce aia să iubești. O să desenăm inimioare pe acele scaune, cu unghiile. Ei, au deschis Cutia Pandorei în a noastră casă, au băgat sticlă cu vată în perne, spini boierești în a noastră plapumă, cu apă din râul Styx ne-au umplut cada. Fără trofeu. Eu și Ea, suntem la fel de fericiți, pentru că între noi doi nu e chimie, e dragoste. Tu și Eu.