404 not found.

     Pleavă. Ăsta mi-e numele. Drojdia societății. Sunt sclavul - sclavilor. Om integru. Nu-i despre mine. Indifereța - cușca inimii. Pătratul negru al lui Malevici - definiția vieții mele. Sunt prozelitul insomniei. În blocadă. De vorbă cu Fonograful. Elimin noxă și concepții ieftine. Cantități excesive. Am o super putere. Invizibil. Un flaneur într-o alegorie statică. Endemic. În apele mele, doar în cadă. Îmi îndrept năzuințele spre lustrație. O axiomă drastică. Fantasmagorică. Ajunge cu fleacurile! Fiecare din noi ascunde un cusur. Nu ești singurul. Fii bărbat, nu gaiță. Șterge din listă - bolmojeajă și versatil. Începe să scrii pe o foaie albă, într-o cameră albă. Nu te mai ponegri pe tine însuți. Oprește fabricarea textelor spasmodice. Nu ești ca toți. Folosește ascensorul. Ceilalți să urce scările. Tu - cleștele ce ține pe sfoară sutienul morții. Ai grijă. Nu slăbi strânsoarea. Începe de la -1, nu de la zero. Nu-ți consacra nopțile, scrisului. Dacă dăruiești, nu câștigi. Fii altul. Trăiește. Ascultă-te. Înțelegere - Loading. Articol - Complete.

 O să încep de Luni. Acum!