-

     O să ne legăm inițialele cu un plus. Pe foi liniate. Pe geamuri transpirate. O să avem o căsuță în copac. Nu există vise irealizabile. Suntem aripă și aripă. În zborul dragostei. Lângă tine în mii de vise. O mie și una de nopți. Am inima colorabilă. Vopsește-o. Îmbodolește-o. În sclipiri. Într-un puls fericit. În el să înoți. Rotește-mi gândul spre direcții cerești. Cerșesc. Ale tale buze. Al tău parfum. În seringi. În vene. În dimineți. Iubești. Iubesc. Zâmbești. Trăiesc. De pe obrajii atinși de magia răsăritului, părul ți-l feresc. Adormi. Trezește-te în brațele mele. Pe veci. O poiană a romanițelor. Doi. Fuge unul după altul. Petale deconectate. / -Mă iubește, nu mă iubește?/ -Te iubesc! / Fără ruj, rimel și fond de ten. Așa cum ești. Ciufulită și obosită. Frumoasă și energică. Perfectă! Regina stelelor din cerul meu. Etern. Sunt demonul care o să-ți cânte la harpă. Serenade. Seară după seară. Vreau o lume în care o să fim doar noi. Marea și Valul. Să conturăm soarele. Vreau să am trei inimi, să te pot iubi și mai tare. În fiecare ai fi tu. Licurici.

O să-ți citesc povești reale, înainte de culcare.
Momentele noastre.