Eu.Tu.Noi.El.Voi.

     Sunt un fluture negru, ce se încâlcește în părul tău, ca în pânza unui păianjen. Degetele albe îl emită perfect, când încerci să mă extragi, să mă smulgi din panică. De parcă-i un spectacol fără de capăt, cu un mim. Ești Fecioara de fier, în a cărui interior, am fost împins de soartă, ca să fie săpate în mine, locuri pentru burlane, de beton. Femeia asta e călugăriță ziua, iar noaptea prostituată. Noi, suntem un titirez, ce se învârtește pe o ață trasă între clădirile gemene. Panglica cu care sunt legate picioarele mortului. (O minută de reculegere în memoria lui Cupidon) El e soba care te dezbracă, spre dimineață căldura pleacă. Înălțimea care te provoacă să explorezi nucleul Pământului. Umbrela ce te apără ca un scut de ploaie și după asta, te lasă ghioalcă, pe un pat gata să se prăbușească. Care-i sensul? Voi sunteți pumnalul ce-mi fărâmițează plămânii bântuiți de smog. Crucea ce-mi încovoiază coloana vertebrală. O așchie sub unghia numărul trei, de la mâna dreaptă.

     O să bați în ușa putrezită a inimii mele, o să ai lacrimi înghețate pe gene. Cine iubește - iartă.


” Fecioara de fier - este un instrument de tortură care a fost utilizat în Evul Mediu. El era compus dintr-o carcasă de lemn sau metal, care imita forma corporală a unei femei.Victima care era sortită morții era închisă în interior, corpul ei era străpuns prin orificiile existente de lame sau cuie de fier. ”